Anzac memorial, Australian Museum, Harbour Bridge by Night

6 oktober 2022 - Sydney, Australië

Nadat we met de bus terug in Sydney waren regende het zo ontzettend hard dat we een coffee bar (Mr Hyde) zijn binnen gegaan, lekker koffie gedronken en schuilen voor de regen. Toen het wat minder hard regende de weg over gestoken naar het Anzac Memorial, dit was tov 5 jaar geleden een heel stuk uitgebreid, erg indrukwekkend. Hierna richting de botanische tuinen gewandeld, maar omdat het zo ontzettend hard regende en we voorbij het Australian Museum liepen zijn we hier ook maar naar binnen gegaan, wat toch best leuk was om te bekijken. Hard gelachen tijdens het maken van foto’s bij een prehistorisch dier (en Rowie). Tegen sluitingstijd van het museum weer de regen in en het regende zo hard dat we beiden als verzopen katjes erbij liepen, zelfs de regen liep in de rugzakken. Maar omdat we de lichtshow bij Operahouse nog wilden zien, hebben we onderweg bij City Extra nog iets gegeten. Hierna naar de lichtshow bij het Operahouse gewandeld, maar helaas was het nog niet donker genoeg om het goed te kunnen zien. Omdat we de hele dag al in de regen gelopen hadden besloten we om met een taxi terug naar ons appartement te gaan.

1. Vera:
    6 oktober 2022
    Super om jullie zo te volgen op jullie reis, heel leuk om te lezen! Groetjes!
  2. Nicky VANVEUREN:
    6 oktober 2022
    Australian museum was ik ook geweest en ook foto’s gemaakt met gevarlijke Dieren en arborigene 😊 Veel plezier bij Uluru 👍
  3. Dorothe:
    7 oktober 2022
    Foto's zijn mooi. Ik hoop wel dat het weer wat beter wordt!
  4. Rene Martens:
    11 oktober 2022
    In de outback is het inderdaad nu een stuk beter vandaag 35 en morgen 39 graden en volop zon