Magnetic Island verlaten en op naar Arlie Beach

23 oktober 2022 - Airlie Beach, Australië

We hebben onze bagage weer gepakt, auto geladen en bij het hotel Peppers Blue on Blue uitgechecked. We sloten netjes in de rij voor de Ferry naar Townsville om 10.00uur aan. Nadat we de auto op de veerboot hadden gezet zijn we snel uitgestapt en boven gaan zitten, zodat we wat meer konden zien en een beetje frisse lucht kregen.

Na 45 minuten varen kwamen we aan in Townsville en zijn we eerst nog gaan tanken en een broodje voor onderweg bij de Woolworth gaan kopen.

Rowie zat weer het eerste stuk achter het stuur, dit beviel me wel en zo kon ik ook af en toe een foto maken.

De koers was gezet naar Arlie Beach en de reis zou ruim 3 uur rijden zijn, dus hop, de Bruce Highway op (oftewel de Pacific Coast Road)

Onderweg zagen we mooie landschappen, veel creeks, koeien en af en toe een Kangaroo, maar dan  helaas wel een dode langs de weg. 😢

Rond 15,00 uur reden we het terrein van ons hotel Marina Shore in Arlie Beach op. Weer een mooi hotel (kamer) met uitzicht op een soort van haventje. Bagage uit de auto en we zijn direct een beetje langs de haven gaan wandelen. In de haven nog even wat gedronken en terug gewandeld naar het hotel. Daarna nog maar even naar de supermarkt voor avondeten en water.

Toen we weer terug kwamen bij ons hotel hebben we eerst nog vanuit onze tuin (groot balkon) de zonsondergang bekeken. Was weer erg mooi om te zien. Toen de zon onder was hebben we ons eten opgewarmd en hebben we dit onder het  genot van een film op TV (Garfield) lekker opgegeten.