Winkelen in Hastingsstreet in Noosa Heads

27 oktober 2022 - Noosa Heads, Australië

Hastings Street is het middelpunt van Noosa Heads, geliefd door de wonderbaarlijke mix van een luxe strandzijde en luxe winkeltjes en de relaxte vakantie vibes zoals  Resorts, cafes, en restaurants. Het lijkt een beetje op de Amsterdamse PC Hooftstraat, en hier is het ook zien en gezien worden.

Het was wel erg mooi om hier het strand te zien en een stukje over de boulevard te lopen. We hebben wat souvenirs trachten te kopen maar het viel niet mee om echt Australische dingetjes te kopen. We hebben wat gedronken bij een bistro, Rowie een smoothy en ik een Iced koffie. Dit smaakte echt goed.

Daarna bij het strand onder een boom naar de surfers in de zee gekeken. 🏄‍♀️
En natuurlijk toch weer een stukje gewandeld, maar het was eigenlijk te warm hiervoor, dus we zijn teruggegaan naar de auto, waarbij we een flink bedrag moesten betalen voor de 5 uurtjes dat we hier gestaan hadden. ( het leek dus echt op A’dam, met die parkeerbedragen).

Op de terugweg naar ons Beach House kwamen we een mooi strand tegen  dus gestopt en hier even gekeken naar de hoge golven, maar er kwamen wat donkere wolken aan dus zijn we hier niet lang gebleven.

En weer naar de supermarkt Coles, voor avond eten, dus weer een avond dat we zelf gekookt hebben.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade