Terugreis van Australië naar Nederland, deel 1

29 oktober 2022 - Brisbane Airport, Australië

Vanmorgen ging onze wekker al vroeg, het was eigenlijk nog nacht (drie uur dus). Aankleden, laatste spulletjes in de tassen en toch getracht iets van een ontbijtje te eten. Zoals afgesproken met elkaar zaten we om vier uur in de auto naar het vliegveld van Brisbane. Tegen half zes reden we de parkeergarage van het vliegveld in om de huurauto terug te brengen bij Europcar. Zo stap 1 was gelukt. Toen we de terminal inkwamen konden we direct doorlopen naar de balie van Qantas, waar we vriendelijk geholpen werden. Onze koffers werden gewogen en natuurlijk was mijn koffer weer veel te zwaar, maar gelukkig was het koffer van Rowie netjes op gewicht zodat dit elkaar compenseerde. De koffers werden gelukkig gelabeld en deze werden doorgezet op Sydney Airport zodat we deze niet zelf weer opnieuw hoefden aan te bieden.

We konden verder gaan, nu door de security check, maar dat begint nu wel een dingetje te worden met Rowie en Ansje, dus wederom een extra controle op de rugtas van Rowie en op Ansje. Zelfs een drugstest moest ze ondergaan. 😂

Afijn, alles was goed en we konden naar de gates. We waren natuurlijk goed op tijd (lees;veel te vroeg) en hebben eerst wat gedronken en een spelletje Lama’s gedaan. Hierna nog even langs de winkeltjes en daarna bij de gate gaan zitten, in afwachting van het boarden voor vlucht nr1 van de 3.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl