Onze 1e dag in Mission Beach

18 oktober 2022 - Mission Beach, Queensland, Australië

Nadat we in onze “Kings Room” waren “geland” want het was even wennen aan de compleet andere sfeer dan onze vorige plek, besloten we om richting Bicton Hill te rijden om daar de trail te wandelen. Bij aankomst bleek deze er toch wat zwaarder uit te zien en omdat het al wat later op de dag was, vonden we dit nu niet verstandig, dus zijn we maar naar 2 andere strandjes gereden, waaronder Wee Beach, maar hier niet lang gebleven omdat er een waarschuwingsbord stond met mogelijkheid op aanwezige zoutwater krokodillen. Dus terug richting centrum, auto geparkeerd en naar Wongaling Beach gelopen. Dit was ook weer een erg mooi zicht, de helder blauwe zee, strand en de eilandjes in de verte.🏝

We kregen nu ook wel honger en gingen op zoek naar een restaurantje, en onze aandacht werd weer gevestigd op een lokale gelegenheid, namelijk Mission Beach Taverne, hier heerlijk gegeten en op TV een cricket wedstrijd getracht te volgen, maar we snappen niets van dit spel.

Op de terugweg nog snel langs de supermarkt gegaan (Woolworths), deze was erg groot, maar het leek voor Rowie en mij een paradijs, al die lekkere dingen of was het de verkoeling in de winkel, dat zou ook kunnen.

Dus wij de winkel weer uit, met in ieder geval WATER….. en wat lekkers 🍬.  We waren redelijk op tijd weer terug bij onze kamer en hebben hierna natuurlijk weer een spelletje Lama’s gedaan, en moe en voldaan weer naar bed gegaan, waarbij ik niet zo heel goed kon slapen aangezien we bezoek kregen van een Gecko en die vind ik niet zo tof🧐.