We gaan weer reizen naar Mission Beach

18 oktober 2022 - Mission Beach, Australië

Gisteravond hebben we iets bijzonders gezien. We waren de spulletjes van de bbq aan het opruimen en ik zag in mijn ooghoek iets langs, vanuit een boom naar beneden klimmen. Ik schrok want ik dacht eerst dat het een slang was, maar het was een “striped  possum”. Deze kwam de banaan uit het bakje halen. Wat een mooi schouwspel en ik kon niet stoppen met het maken van foto’s, tot hij weer langzaam in de bomen verdween.

Deze ochtend hebben  we de bagage weer ingepakt en ons ontbijtje met een eitje klaar gezet. We moesten wel de laatste meelwormen en pellets nog aan de dieren geven. Het blijft bijzonder om de vogels zo uit je hand te laten eten.

Spullen in de auto, sleutel afgeven bij John en deze speciale mooie plek en cottages achter ons laten, op naar een nieuwe bestemming….Mission Beach.

Maar we maakten nog wel een ommetje en reden eerst over een heel bochtige scenic road naar het Tully Falls Nationalpark. Hier kwamen we bij een erg mooie lookout. We hebben een stukje van de Rainforest walk gelopen, maar aangezien er gewaarschuwd weed voor krokodillen zijn we dus niet helemaal tot de creek gelopen.

We moesten nog een heel stuk terug rijden, maar Rowie die deze keer weer zou rijden had geluk dat we een andere (betere) weg gevonden hadden naar Mission Beach. Mission Beach staat ook bekend om de Cassowary Coast Region , dus het was oppassen dat we niet zo’n groot beest op de weg tegenkwamen.

Rond 14.00uur arriveerden we bij ons volgende logeeradres: Licuala Lodge in Mission Beach, waar we verwelkomt werden door Blair & Dawn.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade